Bezoek het museum met een app

Ontdek het museum op eigen ritme met de Vleeshuis-app.

De Museum Vleeshuis App, je digitale gids in het museum

De Museum Vleeshuis App loodst je door het museum. Heb je weinig tijd, volg dan de korte rondleiding. Die gidst je langs de belangrijkste stukken. Op een half uurtje tijd heb je de kern van het museum gezien. Heb je wat meer tijd, volg dan de lange rondleiding. Die begeleidt je langs de elf thema's en dompelt je onder in de wondere wereld van 800 jaar muziek.

De app is nog niet verkrijgbaar in de app store. Surf naar www.vhapp.be op je eigen toestel (voorlopig kunnen we geen toestellen uitlenen) en ga op stap.

Boem! Paukenslag, een app voor kinderen

Ben je tussen 8 en 12 jaar oud? Zijn computers en muziek helemaal jouw ding? Hou je van een stevig potje drummen? Of heb je zin om eens lekker gek te dansen in een ballroom van vroeger, zoals alleen oma en opa die nog kennen? Probeer dan zeker onze app Boem! Paukenslag uit!

App Boem! Paukenslag

Praktisch

Kom je met een groep naar het museum? Laat het ons weten via dit formulier.