Museum Vleeshuis bij je thuis

Het museum is gesloten voor restauratie, maar online zijn we altijd open. Breng een virtueel bezoek aan het museum, doorzoek onze collectie vanuit je luie zetel, luister naar de klank van Museum Vleeshuis op Spotify en ontdek onze boeiende collectieverhalen op Google Arts & Culture.

Zeker bekijken

Museum Vleeshuis op Google Arts & Culture

Een wandeling maken door een muzikaal schilderij? Een klavecimbel onderzoeken vanuit je zetel? Tussen de snaren duiken van een piano? Dankzij Google Arts & Culture ontdek je de museumcollectie op een heel andere manier.

Ook interessant

Museum Vleeshuis achter de schermen

Het museum is tijdelijk gesloten voor restauratie. Heb je ons feestelijk slotweekend op 21 en 22 september 2024 gemist? Geen nood, met deze virtuele rondleiding kan je ons toch nog altijd bezoeken.

Doorzoek onze collectie online

De collectie van het museum telt bijna 4.000 muziekobjecten. De hele collectie kan je nu online raadplegen.

Museum Vleeshuis op Spotify

Museum Vleeshuis brengt graag muziek in je leven, ook nu we gesloten zijn voor restauratie. Meer dan 20 afspeellijsten staan voor je klaar. Ga lekker zitten, muziek aan, ogen dicht en waan je in het Vleeshuis.